Тя е Мишел Фан

Мотото на симпатичната виетнамка е: „Ако нещо изглежда невъзможно, приеми го като точно обратното”. Доказва го
лично, чертаейки сама линията на възхода. Тя е пионер в бюти влогърството в YouTube – има около 9 милиона последователи, онлайн магазин с 87 милиона долара годишен оборот и титлата New media Rockstar. Да не забравим и собствена линия Em за L’Oreal и книгата Make Up: Your Life Guide to Beauty, Style and Success. Успехът й обаче е предшестван от драматично детство в Бостън – бедност, баща, пристрастен към хазарта, непоносими отношения с втория мъж на майка й. Опитвайки се да избяга от реалността, Мишел влиза в колеж по изкуствата във Флорида. Получава лаптоп и пуска седемминутен видеоурок по гримиране. Само за седмица клипчето привлича 50 000 зрители. Каналът й носи петдесет долара седмично. „Когато започнах в колежа, YouTube беше нещо, за което всички говореха.
За мен беше най-логично да се опитам да намеря поле за изява именно там. Вместо да се поддам на отчаянието, аз потърсих друга вратичка и се оказа, че тя е капакът на лаптопа ми” – разказва Фан. Lancome я забелязва и кани да прави видеоуроци. Продължава да развива канала си. Взривява YouТube с трансформациите си в стил Лейди Гага, Анджелина Джоли и Барби. В светкавичната си кариера Фан пуска компания за интернет търговия, става собственик на музикален лейбъл, лансира линията за грим Em с L’Oreal, която се оказва пълен провал. „Бях съсипана, разбрах, че неуспехът е голям урок. Започнах да се интересувам от бизнес аспекта на нещата, които правя.” Мишел вдъхва нов, по-успешен живот на Em – с ново лого и същото име. Редуването на възходи и падения и свръхпубличността обаче преди две години отвеждат Мишел до burn out. Тя опакова куфарите и изтрива канала си заедно с грима от лицето си. Изчезва, за да намери себе си. Нищо чудно да я засечете в различни точки по света, но дали ще я познаете – кой знае…

чети още

Да бъдеш “сouture”

„Свободен играч“ с продължение

Jane Birkin Party Inspiration

Един добър проект